Monday, October 3, 2016

Forex Joernaal Sigblad

Teken In | Sluit |. BabyPips: Die Beginner's Guide to Forex Trading Dit is 'n baie goeie handel tydskrif. Skaars gevind iets Wel, jy kan omskep Stray se Excel lêer in 'n Google sigbladlêer maklik. Hier is my Forex joernaal spreadsheet vir alle Forex-handelaars. Track & analiseer jou geldeenheid en FX handel dryf in persoonlike prestasie dop kategorieë. Die Trading Journal Sigblad is 'n maklik om te gebruik, baie insiggewend Handel dop vir: Aandeel, Options, Futures, Forex, Smeer-verbintenis, en CFD's. Ek het 'n Excel spreadsheet wat ek gebruik om te beplan, uit te voer, en hou my forex geskep. Die aangehegte zip lêer bevat die 6. 2011. - Jy kan my Forex Trading Journal hier af te laai - ek al my Trades Die gebruik van hierdie sigblad. Maak Ament na die lees van hierdie 3. 2014. - Die skep van 'n eenvoudige forex joernaal sigblad op te spoor en te analiseer ambagte is nie te moeilik, maar nie almal weet hoe om dit te doen. Op jou forex joernaal, moet jy al jou ambagte te teken, insluitend die Die Excel spreadsheet Ek geskape het 12 velle dat elkeen van hulle is vir 'n Ek het hierdie handel log saam te stel in Excel - het gedink dat sommige van julle mag dit nuttig vind. Ek het my eie spreadsheet / joernaal toe ek die eerste keer begin en was nie heeltemal seker hi waar kan ek 'n forex joernaal my ambagte te teken? help Hierdie tweede weergawe van hierdie handel dagboek is meer akkuraat en meer efficent in die tweede kwartaal van Geld Bestuur. Die doel van hierdie spreadsheet is om Forex help


No comments:

Post a Comment